1. OBECNÁ USTANOVENÍ

1.1 Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“, “podmínky” nebo “OP”) platí pro prodej produktů a služeb prodávajícího, kterým je Mgr. Lenka Dvořáková, MPA, se sídlem v Praze 6 – Bubenči, Zelená 943/7, fyzická osoba zapsaná v živnostenském rejstříku, IČO 647 28 617.

1.2 Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího (dále také „zákazník“ či „účastník“).

1.3 Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy.

1.4 Je-li smluvní stranou spotřebitel (jiná osoba než podnikatel, který činí objednávku v rámci své podnikatelské činnosti), řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami také občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.).

1.5 Tyto obchodní podmínky jsou uvedeny na webových stránkách prodávajícího a platí pro prodej produktů a služeb prodávajícího nabízených na webových stránkách v doménách lcenglish.cz a lenkadvorakova.cz.

2. OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

2.1 Označení produktu, popis jeho hlavních vlastností a cena je uvedeno na vybraném webovém rozhraní prodávajícího. Cena je také uvedena na objednávkovém formuláři. Nabídka prodeje zůstává v platnosti po dobu, kdy je zobrazována na webovém rozhraní.

2.2 Objednávkový formulář obsahuje vždy informace o zákazníkovi a objednávaném produktu, zboží nebo službě. Zahrnuje rovněž údaje o ceně, včetně uvedení daní a poplatků, způsobu úhrady, údaje o požadovaném způsobu doručení a informace o nákladech spojených s dodáním produktu či poskytnuté služby. U online produktů náklady na dodání účtovány nejsou. Náklady vzniklé zákazníkovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí zákazník sám.

2.3 Smluvní vztah mezi prodávajícím a zákazníkem vzniká odesláním objednávky. Objednávku podá zákazník kliknutím na příslušné tlačítko v objednávkovém formuláři. Od tohoto momentu vznikají mezi ním a prodávajícím vzájemná práva a povinnosti, jež jsou vymezeny kupní smlouvou a těmito obchodními podmínkami. Podáním objednávky zákazník stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Podmínkou platné elektronické objednávky je vyplnění všech předepsaných údajů a náležitostí uvedených v prodejním formuláři. Prodávající vylučuje přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou.

2.4 Informace o jednotlivých technických krocích vedoucí k uzavření smlouvy jsou patrné z procesu objednávání a zákazník má možnost před vlastním odesláním objednávky ji zkontrolovat a případně opravit. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné.

2.5 Zákazník souhlasí s použitím prostředků komunikace na dálku při uzavírání smlouvy.

2.6 Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Smlouva, resp. příslušný účetní či daňový doklad, bude uložen v elektronickém archivu prodávajícího po dobu 5 let od jejího uzavření za účelem jejího úspěšného splnění. 

2.7 Prodávající je povinen poskytnout či dodat produkt/zboží/službu, které si zákazník objednal, a zákazník se zavazuje produkt/zboží/službu převzít a zaplatit prodávajícímu kupní cenu. Povinnosti dodat produkt/zboží/službu je prodávající zbaven v případě vyprodání zásob, o čemž bude zákazník informován.

2.8 Vlastnické právo k produktům/zboží přechází na zákazníka zaplacením kupní ceny a jeho převzetím.

2.9 Zákazník je srozuměn s tím, že pro řádné užívání online vzdělávacích produktů a webinářů je třeba z jeho strany splnit technické požadavky, např. aktualizovaný software. V případě použití neaktualizovaného softwaru může být omezena funkcionalita.

3. CENA A ZPŮSOB ÚHRADY

3.1 Cena produktů, zboží a služeb je uvedena na vybraném webovém rozhraní prodávajícího. Cena je vždy uvedena i na objednávkovém formuláři.

3.2 Prodávající vystaví ohledně plateb prováděných na základě smlouvy zákazníkovi účetní doklad – fakturu, který slouží jako doklad o zakoupení produktu, zboží či služby. Prodávající není plátcem daně z přidané hodnoty.

3.3 Cenu produktu/zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží hradí zákazník bezhotovostně způsobem a na účet zvolený v objednávkovém formuláři.

3.4 V případě bezhotovostní platby s použitím platebních karet jsou informace o účtu, platební kartě a hesla k elektronickému bankovnictví zadávána pomocí zabezpečeného a důvěryhodného kanálu.

3.5 Platba je jednorázová, není-li uvedeno jinak. Prodávající si vyhrazuje právo u vybraných produktů umožnit zákazníkovi splátkový prodej nebo formu předplatného. Podmínky takového prodeje jsou uvedeny v čl. 11 a čl. 13 obchodních podmínek.

3.6 V případě úhrady formou bankovního převodu je zákazník povinen uhradit cenu společně s uvedením správného variabilního symbolu platby, jinak prodávající nebude schopen platbu identikovat a poskytnout včas požadované plnění.

3.7 Závazek zákazníka uhradit cenu za produkt/zboží či službu je splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.

3.8 V případě prodlení s úhradou jakékoliv částky (kupní ceny), kterou je zákazník povinen zaplatit, se zákazník zavazuje zaplatit prodávajícímu úrok z prodlení ve výši 0,1% z dlužné částky za každý den prodlení, maximálně však do výše kupní ceny produktu/zboží/služby.

4. DODACÍ PODMÍNKY

4.1 U online vzdělávacích produktů se dodáním rozumí zaslání přístupových údajů ze strany prodejce na e-mailovou adresu zákazníka uvedenou v prodejním formuláři, případně zasláním odkazu URL adresy.

4.2 Přístupové údaje poskytne prodávající zákazníkovi až po zaplacení celé kupní ceny, a to nejpozději do tří dnů, není-li uvedeno jinak.

4.3 V případě fyzických produktů prodávající dodává a doručuje objednané zboží dle velikosti a váhy zásilkovou službou dle aktuálního sazebníku v co nejkratším termínu, obvykle do 2-10 pracovních dnů od obdržení platby. Místo dodání je stanoveno na základě objednávkového formuláře zákazníka. Za splnění dodávky se považuje dodání předmětu na adresu uvedenou v prodejním formuláři.

5. ZABEZPEČENÍ A OCHRANA AUTORSKÝCH PRÁV

5.1 Přístupové údaje k online produktům či na příslušnou URL adresu jsou určeny pouze pro osobní potřebu zákazníka. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Zákazník je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu k online produktu či poskytnuté URL adrese. Prodávající nenese žádnou odpovědnost za zneužití uživatelského jména a hesla třetí osobou.

5.2 Produkty, které prodávající prostřednictvím webového rozhraní prodává, podléhají právní ochraně dle autorského práva. Jakékoliv jejich šíření nebo poskytování třetím osobám bez souhlasu autora je zakázáno. Oprávnění k výkonu práva autorské dílo užít může být zákazníkovi poskytnuto jen na základě licenční smlouvy. Zákazník odpovídá prodávajícímu za újmu, kterou porušením práv na ochranu autorského díla způsobí.

6. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

6.1 Je-li kupující spotřebitelem, má právo v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí/dodání produktu/zboží, a to bez udání důvodu a jakékoliv sankce. Toto právo neslouží jako způsob řešení reklamace zboží.

6.2 Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, prosíme vás o dodržení níže uvedených podmínek: Nejpozději 14. den po převzetí produktu/zboží musí být prodávajícímu odeslán projev vůle o odstoupení od smlouvy. Tuto informaci zašlete na e-mailovou adresu info@lenkadvorakova.cz spolu s uvedením čísla objednávky, jména a data nákupu.

Fyzické produkty doručte zpět na vlastní náklad na adresu Mgr. Lenka Dvořáková, Zelená 943/7, Praha 6 – Bubeneč, a to nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.

Toto zboží by nemělo nést známky použití, mělo by být nepoškozené, kompletní a s kopií dokladu o koupi. Neposílejte zboží na dobírku.

Dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud byl porušen jejich původní obal. Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb.

Peníze za produkt/zboží budou vráceny stejným způsobem, jako byly obdrženy, a to do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Prodávající není povinen zákazníku vrátit přijaté peněžní prostředky dříve, než mu zákazník předá zboží nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal a potvrdí přijetí opravného daňového dokladu.

V případě odstoupení zákazníka od smlouvy na online vzdělávací produkt je prodávající oprávněn neprodleně po doručení odstoupení zákazníkovi deaktivovat a znemožnit přístup do členské sekce programu.

6.3 Prodávající je oprávněn od kupní smlouvy odstoupit bez zbytečného odkladu pokud zjistí, že druhá strana porušila smlouvu podstatným způsobem. Pro účely této smlouvy se za podstatné porušení této smlouvy považuje prodlení zákazníka s úhradou kupní ceny nebo dílčí úhrady (splátky) více jak 10 dnů po době splatnosti nebo porušení povinností na ochranu autorského práva (čl. 5 obchodních podmínek) ze strany zákazníka.

7. PRÁVA A POVINNOSTI Z VADNÉHO PLNĚNÍ, REKLAMACE

7.1 Práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti prodávajícího za vady, tj. práv z vadného plnění, se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).

7.2 Prodávající odpovídá za to, že zboží při převzetí zákazníkem nemá vady. V případě, že věc při převzetí není ve shodě s kupní smlouvou, má zákazník právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu produkt/zboží uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě.

7.3 Vadné plnění uplatňuje zákazník bez zbytečného odkladu u prodávajícího, nejpozději však do dvou let od převzetí zboží.

7.4 Pro reklamaci prosím kontaktujte prodejce e-mailem na adrese info@lenkadvorakova.cz. Součástí reklamace by mělo být přiložení dokladu o koupi a popis závady. O způsobu vyřízení reklamace budete informováni e-mailem.

7.5 Zákazník může požadovat bezplatné odstranění vady, přiměřenou slevu z ceny a není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad. Není-li oprava nebo výměna možná, na základě odstoupení od smlouvy může zákazník požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

7.6 Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se zákazníkem nedohodne na delší lhůtě.

7.7 Prodávající není povinen nároku zákazníka vyhovět, pokud prokáže, že tento před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil. Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití. Rovněž prodávající neodpovídá za závady, které mohou vzniknout zákazníku díky pomalému internetovému připojení kupujícího, neaktualizovanému internetovému prohlížeči či nenainstalovanému potřebnému softwaru pro spuštění webináře či online produktu, které není schopen ovlivnit. Online vzdělávací produkty a webináře obsahují pouze návody a doporučení, prodávající rovněž neodpovídá za úspěch či neúspěch zákazníka při aplikaci v praxi.

8. GARANCE VRÁCENÍ PENĚZ

8.1 Protože nám záleží na vaší spokojenosti s našimi produkty, poskytujeme u vybraných produktů (online vzdělávací programy a webináře) možnost odstoupit od smlouvy s garancí vrácení peněz ve lhůtě delší než uvedené v odst. 6.1.  Zda a za jakých podmínek je takováto garance u konkrétního produktu poskytována, je uvedeno na webových stránkách vámi vybraného produktu.

8.2 Odstoupení od smlouvy v případě nespokojenosti zašlete elektronickou formou na info@lenkadvorakova.cz s prohlášením, že od smlouvy odstupujete a s přiložením kopie faktury/účetního dokladu, data nákupu a případně dalších dokladů specifikovaných u konkrétního produktu.

8.3 Peníze vám budou vráceny stejným způsobem, jako byly obdrženy, a to do 30 dnů od doručení e-mailu s odstoupením od smlouvy a zaslaného potvrzení o přijetí opravného daňového dokladu na naši emailovou adresu. Po obdržení žádosti dojde k deaktivaci vašeho přístupu k produktu.

9. VYLOUČENÍ ODPOVĚDNOSTI

9.1 Všechny produkty a služby naší společnosti slouží pro vzdělávací a informační účely. Poskytované informace mají charakter návodů a doporučení. Prodejce nenese odpovědnost za váš úspěch či neúspěch při jejich aplikaci v praxi, za vaše pocity, zdravotní stav a stavy, které můžete prožívat. Po celou dobu trvání online produktu jste plně zodpovědní za své jednání, chování a rozhodování. Váš úspěch závisí na řadě dalších faktorů, které prodejce nemůže ovlivnit, jako např. na vašich dovednostech, možnostech, znalostech, schopnostech, obětavosti, situaci na trhu, obchodních znalostech, zdravotním stavu apod.

10. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

10.1 Prodávající, jako správce osobních údajů, zpracovává v rámci poskytnutí plnění ze smlouvy ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů vaše následující údaje: jméno, příjmení, e-mailová adresa, případně adresa, sídlo a telefonní kontakt, pokud byly při objednávání produktu poskytnuty (dále jen „Osobní údaje“). Prodávající jako správce osobních údajů prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné a nebudou poskytnuty žádné třetí osobě. Výjimku představují poskytovatele platebních bran, kterým jsou osobní údaje kupujících při případné objednávce předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro umožnění úhrady objednávky, a dále zpracovatelé, kterými jsou

– poskytovatelé objednávkového formuláře SimpleShop/Vyfakturuj, FAPI a platební brána ThePay.cz;

– poskytovatelé softwaru Drip a Freshlearn pro e-mailovou komunikaci a správu uživatelských účtů.

– případně další poskytovatelé zpracovatelských softwarů, služeb a aplikací, které však v současné době prodávající nevyužívá.

10.2 Osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí plnění ze smlouvy a dále za účelem evidence smlouvy a případného budoucího uplatnění a obranu práv a povinností smluvních stran. Uchování a zpracování osobních údajů je za výše uvedeným účelem po dobu 10 let od realizace poslední části plnění dle smlouvy, nepožaduje-li jiný právní předpis uchování smluvní dokumentace po dobu delší. Výše uvedené zpracování je umožněno na základě ust. § 5 odst. 2 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů – zpracování nezbytné pro plnění smlouvy a ust. § 5 odst. 2 písm. e) zákona – je to nezbytné pro ochranu práv a právem chráněných zájmů správce, příjemce nebo jiné dotčené osoby.

10.3 Na e-mailovou adresu vám budou prodávajícím zasílány novinky a jiná obchodní sdělení, tento postup umožňuje § 7 odst. 3 zákona č.480/2004 Sb., o službách informační společnosti, pokud jej neodmítnete. Tato sdělení lze kdykoliv jakýmkoliv způsobem – například zasláním e-mailu nebo proklikem na odkaz v obchodním sdělení – odhlásit.

10.4 Podle zákona o ochraně osobních údajů máte právo:

– požadovat po prodávajícím informaci, jaké vaše osobní údaje zpracovává,

– vyžádat si u prodávajícího přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit,

– požadovat po prodávajícím výmaz těchto osobních údajů – tento výmaz bude proveden, pokud tento výmaz nebude v rozporu s oprávněnými zájmy prodávajícího,

– v případě pochybností o dodržování povinností souvisejících se zpracováním osobních údajů obrátit se na prodávajícího nebo na Úřad pro ochranu osobních údajů.

11. PODMÍNKY SPLÁTKOVÉHO PRODEJE

11.1 Prodej na splátky je umožněn pro nákup online vzdělávacích produktů označených prodejcem. Splátkový kalendář – počet splátek a jejich výše – je uveden na webových stránkách produktu. Možnost hrazení kupní ceny ve splátkách si zákazník volí při vyplňování prodejního formuláře. V případě zvolení hrazení kupní ceny ve splátkách a použití platební karty zákazník souhlasí s provedením opakovaných plateb jednotlivých splátek z jeho platební karty až do úplného splacení zakoupeného produktu nebo služby.

11. 2 V případě hrazení kupní ceny ve splátkách jsou přístupové údaje, příp. odkaz na URL adresu poskytnuty na zákazníkem uvedenou e-mailovou adresu po uhrazení a připsání první splátky na účet prodávajícího.

11. 3 Přístup k online vzdělávacímu produktu před úplným zaplacením kupní ceny má kupující zajištěn za předpokladu řádného plnění splátkového kalendáře, tzn. že hradí dílčí splátky řádně a včas.

11. 4 Prodávající má právo pozastavit přístup zákazníka do online vzdělávacího programu/produktu, který je v prodlení s hrazením jakékoliv faktury s dílčí splátkou více jak 1 den po splatnosti faktury. Přístup zákazníka prodávající obnoví po uhrazení faktury/faktur po splatnosti.

11. 5 U splátkového prodeje může zákazník garanci vrácení peněz uplatnit po zaslání přístupových údajů po uhrazení 1. splátky nejpozději ve lhůtě specifikované u konkrétního produktu, u nějž je garance vrácení peněz nabízena.

11. 6 Prodlení zákazníka s úhradou dílčí splátky více jak 10 dní po době splatnosti se považuje za podstatné porušení smlouvy a prodávající má právo z uvedeného důvodu od smlouvy odstoupit.

11. 7 Zákazník bere na vědomí, že prodávající není povinen zajistit zákazníkovi konzultace, webináře a další služby apod., pokud tyto byly součástí online vzdělávacího programu/produktu a proběhnou v době, kdy byl zákazníkovi zamezen přístup do programu pro neplnění jeho uhrazovacích povinností dle obchodních podmínek.

12. PŘEDPLATNÉ A JEHO OBNOVOVÁNÍ

12.1 V případech, kdy je to v popisu produktu výslovně uvedeno, má zákazník možnost zakoupit produkt formou předplatného, čímž získá přístup k danému produktu po předem stanovenou dobu za cenu uvedenou v objednávkovém formuláři.

12.2 Předplatné je automaticky obnovováno na další období stejné délky, pokud zákazník předplatné před uplynutím aktuálního období nezruší nebo nezmění. Příslušná částka bude stržena z platební karty zákazníka, kterou uvedl při prvotním nákupu, a to vždy na začátku nového období.

12.3 Zákazník může předplatné kdykoliv zrušit prostřednictvím svého uživatelského účtu nebo kontaktováním prodávajícího na e-mailu info@lenkadvorakova.cz. V případě zrušení předplatného zůstane zákazníkovi přístup k produktu po dobu, na kterou si předplatné zaplatil. Po uplynutí této doby bude přístup automaticky ukončen.

12.4 Předplatné nelze zrušit zpětně za již zaplacené období.

12.5 Prodávající si vyhrazuje právo změnit cenu předplatného. O změně ceny bude zákazník informován alespoň 30 dní před účinností změny. Pokud zákazník se změnou ceny nesouhlasí, může předplatné zrušit před nabytím účinnosti změny.

13. DOŽIVOTNÍ PŘÍSTUP

13.1 U vybraných produktů může prodávající nabízet tzv. „doživotní přístup“. Tento pojem se vztahuje na životní cyklus daného produktu, nikoliv na dobu života zákazníka či prodávajícího. Doživotní přístup tedy znamená, že zákazník bude mít přístup k produktu po dobu, po kterou bude produkt udržován a poskytován prodávajícím v rámci jeho obchodní činnosti.

13.2 Prodávající si vyhrazuje právo produkt z online dostupnosti stáhnout, pokud bude jeho obsah považován za neaktuální nebo pokud z jiných důvodů rozhodne o ukončení podpory produktu.

13.3 V případě, že prodávající rozhodne o ukončení podpory a dostupnosti produktu, bude o tom zákazník informován s dostatečným předstihem, minimálně 30 dní před plánovaným stažením produktu.

13.4 Zákazníkovi bude v tomto období umožněno, aby si obsah produktu stáhl a uložil na vlastní datový nosič, aby měl přístup k informacím i po ukončení online dostupnosti produktu.

13.5 Prodávající nenese odpovědnost za jakékoliv ztráty dat vzniklé na straně zákazníka při procesu stahování obsahu, ani za neschopnost zákazníka produkt včas stáhnout.

14. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

14.1 Tyto obchodní podmínky jsou zobrazeny na webových stránkách prodávajícího specikovaných v bodě 1.5.

14.2 Stížnosti a připomínky spotřebitele, které se týkají smluvního vztahu uzavřeného mezi prodávajícím a kupujícím vyřizuje prodávající, stížnosti může Spotřebitel uplatnit na adrese info@lenkadvorakova.cz. Pokud je stížnost svým obsahem reklamací, bude stížnost vyřízena jako reklamace. Spotřebitelé se se svými stížnostmi mohou obracet rovněž na orgány dohledu a státního dozoru, Českou obchodní inspekci či Úřad pro ochranu osobních údajů.

14.3 Veškeré právní spory vzniklé v souvislosti s kupní smlouvou budou řešeny v občanském soudním řízení obecnými soudy České republiky.

14.4 K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs . Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

14.5 Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz  je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

14.6 Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

14.7 Pokud vztah související s užitím webové stránky nebo právní vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

14.8 Prodávající si vyhrazuje právo u vybraných produktů upravit další práva a povinnosti smluvních stran nad rámec těchto obchodních podmínek. Tato pravidla budou vždy uvedena na webových stránkách příslušného produktu a mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.

14.9 Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována v elektronické podobě a není veřejně přístupná.

14.10 Toto aktuální znění obchodních podmínek je platné a účinné 25. 9. 2024. V případě změny obchodních podmínek jsou platné obchodní podmínky, které byly v platnosti k datu nákupu.